ח"כ מיכאל ביטון לקואליציה: "אל תפרקו את העם"

    אבי יעקב 2 Comment on ח"כ מיכאל ביטון לקואליציה: "אל תפרקו את העם"

    ח"כ מיכאל ביטון לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "עילת הסבירות כפי שמוצעת כעת לא משקפת חשיבה מידתית". לדבריו "אנחנו חייבים את בג"צ, בואו נביא הסכמות ונהיה מידתיים"

    צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל ביטון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "השר קרעי אומר שמחכים לחוק כדי לפטר את היועמ"שית, צריך לעצור את זה. עילת הסבירות כפי שמוצעת כעת לא משקפת חשיבה מידתית. כשאתה יודע מה התוכנית של חברי הקואליציה, את מי הם רוצים למנות ולפטר, ומה הם מתכננים לחוקק, זוהי הרס הדמוקרטיה. אנחנו ישבנו בשיחות בבית הנשיא בידיעה שוועדת מינוי השופטים יוקם בצורה מוסכמת והנה נתניהו עשה לנו תרגיל".

    "אנחנו רואים את הקרע הנוראי בעם, האם זה שווה את זה? אנחנו אחרי חמש מערכות בחירות, העם חצוי. אל תעשו דברים שמפרקים את העם. אמרו לנו לא להאמין לנתניהו אבל אנחנו נתנו לו צ'אנס. אנחנו מבקשים שתפעלו עכשיו למען האזרח. יוקר המחיה, כל מה שחסר לאזרחים".

    לגבי בג"צ, אמר ביטון: "בג"צ כל הזמן דחה את חוק הגיוס ע"מ להגיע להסכמות. בג"צ פוסק לטובת החרדים. איך כתוב? אלמלא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעו, אנחנו חייבים את בג"צ. בואו נחשוב ביחד איך מסדרים את העניין. אנשים יוצאים להפגין כי הם מפחדים וחרדים לגורל המדינה. בואו נביא הסכמות ונהיה מידתיים".

    האזינו לראיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל העם רואה את הצביעות של השמאלנים
      קודם תרסנו את החיות שנמצאים אצלכם
      בני גנץ הנפגנות לגיטימיות?
      איך אתה אומר דברים כאלה זה הפגנות של אנרכיסטים
      זה לא נגד הרפורמה ואל תמכור לוקשים לציבור
      העם לא טיפש אתם רוצים להפיל ממשלה נבחרת
      אתם רוצים לגרום לאנרכיה
      אבל לא יעזור לכם אתם לא תחזרו לשלטון
      בשום קונסטלציה
      ניסיתם לתפור תיקים לנתניהו לא הלך לכם
      עכשיו אתם גורמים לאנרכיה במדינה
      אין לעצור את החקיקה ואת הרפורמה
      צריך לזרוק את המושחתים בפרקליטות
      את היועצת המושחתת
      ואת הניצבים המושחתים

    2. 1

      שמענו אותך מר ביטון הנכבד, אתה מתכוין כמובן, שללא עילת סבירות עם כח לביהמ"ש לפסול חוקים "בלתי נאורים" לפי השקפת השמאל המעוותת, תוכל הממשלה הזאת חס וחלילה ליזום חוקים כאלו, למשל לאפשר לציבור חרדי לקבל חוף נפרד, לאפשר הופעות נפרדות, להתייחס סוף סוף לפלשתינאים כאוייבים ולנהוג כך – בניגוד לטפשות המופלגת של השמאל ביחס לזה.
      חשוב שנבין, לשמאל, בפרט לשמאל הישראלי, אין שום ערכים, רק סיסמאות ריקות. לא כציבור חרדי ודתי שמוסר נפש על אמונתו, לא כמתנחלים שמוסרים נפש על יישוב ארץ ישראל, ולא כציבור רחב של אנשי עמל, צ'חצ'חים בלשון המגונה של השמאל, שחיים בערכי יושר, ועזרה לזולת, ונאמנים לערכי האנושות הקלאסיים של משפחה, של חינוך ילדים, בניגוד ל"נאורות" המתקדמת כביכול של איש הישר בעיניו יעשה, אפילו ברשות הרבים וד"ל.